Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a monitorului (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie.
Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Philips, Daewoo, Hyundai.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru monitorul tău (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente:
- Monitorul nu porneşte
- Prezintă pixeli nefuncționali
- Nu are imagine
- Nu are sunet
- Prezintă linii sau benzi pe ecran (display)
- Culori denaturate.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Dacă led-ul nu este aprins, verifică dacă monitorul este conectat la o priză funcțională, iar poziția butonului general e pe „Pornit”;
- Porneşte, dar nu are imagine/sunet: verifică conexiunea cablului de la calculator sau a cablului de semnal.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu monitorul la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).