Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru defecte post-garanţie te aşteptăm cu orice marcă de televizor cu tub. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru televizorul tău cu tub (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente: televizorul nu porneşte, nu are imagine, nu are sunet, apar linii sau benzi pe ecran (display), culorile sunt denaturate.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Dacă led-ul roșu nu este aprins, verifică dacă televizorul este conectat la o priză funcțională, iar poziția butonului general e pe „Pornit”;
- Dacă led-ul roșu este aprins, verifică dacă porneşte din butoanele laterale/panou frontal;
- Verifică bateriile de la telecomandă.
Porneşte, dar nu are imagine/sunet:
- Verifică conexiunea de cablu tv sau receptor.
Se oprește, aleator, fără o comandă în acest sens:
- Verifică timer-ul de oprire;
- Dacă televizorul funcţionează de mult timp fără să primească niciun semnal de la telecomandă, televizorul poate să se oprească, dar va emite, în prealabil, un avertisment printr-un semnal vizual. În acest caz, trebuie doar să acționezi orice buton de pe telecomandă.
Se porneşte fără o comandă în acest sens:
- Verifică timer-ul.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu televizorul la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).