Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a sistemului home cinema (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie.
Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Philips, Daewoo, Hyundai.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat.
Situaţii, simptome frecvente: sistemul nu recunoaște discul, unitate DVD este defectă, unitate laser este defectă, nu are sunet.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Dacă led-ul nu este aprins, verifică dacă monitorul este conectat la o priză funcțională, iar poziția butonului general e pe „Pornit”;
- Porneşte, dar nu are sunet: verifică conexiunea cablului de legatură cu boxele externe.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu sistemul home cinema la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).