Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a televizorului LED/LCD/Plasmă (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Philips, Daewoo, Hyundai.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru televizorul tău (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente: aparatul nu porneşte, prezintă pixeli nefuncționali, nu are imagine, nu are sunet, prezintă linii sau benzi pe ecran (display), culori denaturate.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Dacă led-ul roșu nu este aprins, verifică dacă televizorul LED/LCD/Plasmă este conectat la o priză funcțională şi dacă poziția butonului general e pe „Pornit”;
- Dacă led-ul roșu este aprins, verifică dacă televizorul porneşte din butoanele laterale/panou frontal;
- Verifică bateriile de la telecomandă.
Porneşte, dar nu are imagine/sunet:
- Verifică conexiunea de cablu tv sau receptor.
Se oprește, aleator, fără a primi o comandă în acest sens:
- Verifică timer-ul de oprire;
- Dacă televizorul LED/LCD/Plasmă funcţionează de mult timp fără să primească niciun semnal de la telecomandă, televizorul se poate opri, dar va emite, în prealabil, un avertisment printr-un semnal vizual. În acest caz, trebuie doar să acționezi orice buton de pe telecomandă.
Se porneşte, fără o comandă în acest sens:
- Verifică timer-ul;
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu televizorul/LED/LCS/Plasmă la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).