Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru garanţii te rugăm să aduci documentul de achiziţie al tabletei (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung şi LG.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru televizorul tău (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente: ecranul tabletei este spart, tableta a fost scăpată în apă sau în alt lichid, au fost vărsate lichide pe tabletă, bateria tabletei nu rezistă sau nu se încarcă, sistemul de operare sau programele nu funcționează corespunzător, tableta se blochează sau funcționează cu întârzieri.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Probleme de încărcare:
- Verifică dacă priza de la care încarci tableta e funcțională;
- Dacă ai posibilitatea, încearcă să încarci tableta cu alt încărcător compatibil – poate fi încărcătorul defect.
Funcționează cu întârzieri:
- Ai multe aplicaţii dechise? Dacă ai peste 6-8 aplicaţii deschise, tableta este suprasolicitată şi încetinește. Închide aplicațiile care nu sunt necesare.
Anomalii de funcționare apărute din cauza setărilor nedorite:
- Salvează datele importante: contacte, imagini etc.
- Selectează opțiunea „Revenire la setările de fabrică”.
- După o actualizare la o versiune superioară de soft, se recomandă „Revenire la setările de fabrică”.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu tableta la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Nu uita să aduci și încărcătorul aparatului!
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).