Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a aspiratorului (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung, LG, Panasonic, Philips, Miele, Daewoo, Hyundai.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru aspiratorul tău (model vechi sau model fabricat pentru SUA etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente:
- Motorul este ars
- Nu funcţionează
- Scoate fum
- Miroase a ars
- Nu aspiră.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Nu porneşte/nu funcţionează deloc:
- Verifică dacă aspiratorul este conectat la o priză funcțională.
Nu aspiră:
- Verifică dacă filtrele sunt îmbâcsite – te rugăm să schimbi filtrul/filtrele;
- Verifică dacă tubul este obturat (șosete, cârpe, alte obiecte).
În cazul în care în aceste condiţii descrise mai devreme se forțează aspiratorul, se arde motorul.
Aspiratoarele au mai multe filtre, acestea se schimbă sau se curăță de către utilizator. Localizarea filtrelor, inclusiv a celor auxiliare, este specificat în manualul de utilizare, unde vei găsi inclusiv modul de montare/demontare.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu aspiratorul la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).