Este importantă atât partea de informarea a clienților din sucursale/agenții, cât și cea de imagine pentru întărirea încrederii clienților. Unitățile bancare sunt bine poziționate în localități, vitrinele fiind suprafețe excelente pentru publicitate (de obicei exclusiv proprie) semioutdoor - spre stradă.
ECRANE SEMI OUTDOOR (WINDOW DISPLAY), ECRANE PROFESIONALE PENTRU CURSUL VALUTAR, INFOCHIOSK
Ecranele de vitrină sunt de luminozitate mare, care afișează publicitate pentru cei aflați în trafic – atât în mașini cât și pietoni. Cu ajutorul softului de gestiune de conținut (content managemant) se pot comanda centralizat, prin internet. Există modele care au afișaj pe ambele părți, de luminozitate mare spre stradă și medie spre interior. De regulă băncile preferă să ruleze doar publicitate proprie.
Infochiosk-urile sunt ecrane tactile legate de aplicatie, care pot afișa documente obligatorii, tabele, regulamente, etc.
Camere de control- ecrane profesionale sau video wall-uri.
Ecrane pentru cursul valutar în timp real – ecrane profesionale + aplicație legată la bază de date care se actualizează.