Comercianții, începând cu lanțurile multinaționale/regionale și până la magazinele locale, urmăresc să fie cât mai eficienți în atragerea clienților. Un mod eficient de promovare a produselor/serviciilor în acest sens și de atragere a potențialilor clienți în magazin o reprezintă expunerea materialelor publicitare chiar la locul vânzării (în anumite zone din locație, în vitrine sau în parcare).
ECRANE SEMI OUTDOOR (WINDOW DISPLAY), ECRANE PROFESIONALE PENTRU CURSUL VALUTAR, INFOCHIOSK
Ecranele de vitrină sunt de luminozitate mare, care afișează publicitate pentru cei aflați în trafic – atât în mașini cât și pientoni. Cu ajutorul softului de gestiune de conținut (content managemant) se pot comanda centralizat, prin intrenet. Exista modele care au afișaj pe ambele părți, de luminozitate mare spre stradă și medie spre interior. De regulă băncile preferă să ruleze doar publicitate proprie.
Ecranele de vitrină sunt de luminozitate mare, care afișează publicitate pentru cei aflați în trafic – atât în mașini cât și pientoni. Cu ajutorul softului de gestiune de conținut (content management) se pot comanda centralizat prin intrenet. Există modele care au afișaj pe ambele părți, de luminozitate mare spre stradă și medie spre interior.
Ecranele profesionale de interior făara touch, au rol de informare care se pot realia în 2 feluri: publicitate, sau conținut cu teme legate de profilul magazinului, nefăcând reclamă directă la un brand.
Se amplasează de obicei unde clienții stau pe loc, ex. coadă la casele de marcat, sau la puncte de interes, ex. capete de raft sau coridoare principale. Montajul poate fi pe stand de pardoseală, pe mobilierul de magazin, sau de tavan.
Infochiosk-urile sunt ecrane tactile pe care clienții pot căuta produse, pot afișa harta magazinului, promoții, etc.. De obicei sunt legate de aplicații sau site-ul companiei se poate resticționa ișirea pe internet sau nu. Pot fi monate pe stand (personalizat sau nu), sau pe perete.