Mall-ul trebuie să fie cât mai atrăgător pentru cumpărătorii magazinelor chiriașe, să informeze și să ofere spațiu publicitar. Acesta atrage o masă mare de persoane tinere, de persoane care sunt dispuse să cheltuie – un target foarte atractiv pentru multe industrii. Soluțiile digitale sunt, așadar, importante în astfel de locuri, pentru că asigură o vizibilitate mare a mesajului, în același timp completează și modernizează spațiul.
TOTEMURI PUBLICITARE DIGITALE, HĂRȚI INTERACTIVE, LED WALL, VIDEO WALL
Totemurile digitale sunt ecrane de dimesniuni mai mari, de regulă orientate portret, incastrate în mobilier dedicat.
Sunt poziționate în locuri intens circulate (coridoare, piețete, capătul de scarilor, etc.) și au ca scop afișarea de publicitate. Pot fi cu un singur ecran sau cu ecrane pe ambele parți, și sunt ușor de gestionat cu softuri de content mangement.
Spațiul publicitar se vinde atât magazinelor din mall cât si pentru alte comapnii, dar se folosește și pentru a comunica evenimente, promoții ale mallului.
Camere de control – video wall-uri sau ecrane profesionale independente.
Hărțile intercative (wayfining) care sunt touchscreen-uri legate la o aplicație de hartă interctivă, la care cel interesat poate cauta locația dorită. Sunt difertite dimensiuni de ecaran si mai multe aplicatii. Ecranele sunt încastrate de obicei in mobilier dedicat.
LED wall outdoor si indoor pentru efecte „wow” cât și pentru publicitate. In interior pentru acelaș scop poate fi video wall.