Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România. Cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Conceptul a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Brief
Compania IULIUS a contractat serviciile noastre de digital signage din dorința de a îmbunătăți soluțiile de expunere publicitară și de a oferi suport digital de ultimă generație în cadrul întregii sale rețele de locații: Iulius Town Timișoara, Palas Iași, Iulius Mall Suceava, Iași și Cluj-Napoca, precum și în cadrul Family Market Miroslava și Bucium (două concepte de mini-mall, dezvoltate în premieră de compania Iulius în Iași).
Această inițiativă a gigantului a presupus conturarea unui concept de digital signage unitar, revoluționar, axat pe soluții funcționale, fiabile, ușor de gestionat, cu un caracter estetic aflat în concordanță cu conceptul general al spațiilor, dar gândit în așa fel încât să potențeze vizibilitatea pentru magazinele chiriașe și terții care achiziționează spațiu publicitar în cadrul acestor locații.
Soluții implementate
Pentru a răspunde cât mai bine cerințelor clientului, am alocat o echipă dedicată de specialiști care, după înțelegerea clară a viziunii și așteptărilor acestuia, a propus soluțiile ideale care nu doar să satisfacă nevoile actuale, ci care, prin caracterul lor multifuncțional, să anticipeze eventualele necesități care pot să apară odată cu extinderea și dezvoltarea modelului de business.
Soluția globală propusă a fost gândită în așa fel încât să ofere un Return On Investment convenabil clientului și a inclus următoarele produse/servicii:
- Ecrane profesionale cu tehnologii diverse;
- Platformă de software;
- Gestiune de conținut;
- Opțiuni variate de încărcare și gestiune a conținutului publicitar pentru clienți;
- Suporturi fizice cu un design personalizat;
- Producția și implementarea întregii propuneri: transport, montaj, instalarea platformei de gestiune a conținutului pe serverele fiecărei locații;
- Suport și mentenanță pentru o funcționare optimă a întregului sistem.
În total, 184 de ecrane profesionale Samsung în toate cele șapte locații din țară au fost înrolate în sistemul de gestiune de conținut Magic Info.
Ecrane interactive cu touch screen:
În cadrul acestui proiect, am implementat pentru toate cele șapte locații soluții interactive de expunere a conținutului publicitar după cum urmează:
- Iulius Town Timișoara: 25 de totemuri indoor (mobilier/suport freestanding cu două fețe, câte un ecran digital pe fiecare față). În total, 50 de ecrane
- Iulius Mall Cluj-Napoca: 30 de totemuri duble indoor (60 de ecrane profesionale Samsung de 75 inch) și 5 totemuri duble outdoor (10 ecrane în Iulius Park)
- Palace Iași: 15 totemuri cu față dublă (30 de ecrane indoor)
- Iulius Mall Suceava: 10 totemuri simple (cu câte un ecran)
- Iulius Mall Iași: 8 totemuri cu față dublă (16 ecrane)
- Family Market Miroslava: 2 totemuri duble (4 ecrane)
- Family Market Bucium: 2 totemuri duble (4 ecrane)
Toate acestea sunt ecrane profesionale Samsung, cu luminozitate de 500 de candele/m2, cu regim de funcționare 24/7. Funcționează cu gestiune centralizată a conținutului găzduit pe serverele Magic Info – un software de gestiune proprietate Samsung. Suporturile/mobilierul pe care au fost montate (totemurile) au fost proiectate special pentru nevoile clientului, având un design minimalist, estetic, gândit să pună în prim plan ecranul și materialele publicitare afișate, astfel încât să nu distragă atenția de la acestea prin gabaritul sau proporțiile lor.
Adițional, în cadrul a cinci locații am instalat și ecrane cu hărți digitale, după cum urmează:
- Iulius Mall Cluj-Napoca: 5 bucăți
- Iulius Town Timișoara: 4 bucăți
- Iulius Mall Suceava: 3 bucăți
- Iulius Mall Iași: 2 bucăți
- Pallace Iași: 3 bucăți