Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru a beneficia de garanţie, este necesar să prezinți documentul de achiziţie a smartphone-ului (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung și LG.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru smartphone-ul tău (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente:
- Ecranul este spart
- Smartphone-ul a fost scăpat în apă sau alt lichid
- A fost vărsată cafea pe el
- Pierde semnal
- Bateria nu rezistă
- Nu se încarcă
- Programele se opresc nejustificat
- Sistemul smartphone-ului se blochează sau funcționează cu întârzieri.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la serviciile noastre:
Probleme de încărcare:
- Verifică dacă priza de la care încarci telefonul este funcțională;
- Dacă ai posibilitatea, încearcă cu alt incărcător compatibil, deoarece încărcătorul poate fi defect.
Funcționează cu întârzieri:
- Verifică dacă nu ai prea multe aplicaţii dechise. La peste 6-8 aplicaţii deschise, telefonul este suprasolicitat şi încetinește. Închide aplicațiile care nu îți sunt necesare.
Probleme de semnal:
- Încearcă cartela SIM în alt telefon – dacă ai posibiltatea. Dacă problema persistă, probabil cauza este cartela SIM.
Anomalii de funcționare din cauza setărilor nedorite:
- Salvează datele importante: contacte, imagini etc.
- Selectează opțiunea „Revenire la setările de fabrică”.
- După actualizarea la o versiune superioară de soft, se recomandă revenirea la setările de fabrică.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu smartphone-ul tău la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Nu uita să aduci și încărcătorul aparatului!
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului.
La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).