Îți mulțumim pentru vizita pe website-ul nostru și pentru interesul acordat serviciilor noastre!
Pentru garanţii te rugăm să aduci documentul de achiziţie a telefonului mobil (factură/bon fiscal sau contractul cu operatorul) şi certificatul de garanţie. Apelează la noi pentru defecţiuni în garanţie pentru mărcile: Samsung şi LG.
Pentru defecte post-garanţie, serviciile noastre vizează orice marcă de aparat. În cazul în care nu avem acces la piesele de schimb pentru telefonul tău mobil (model vechi sau extra comunitar etc.) și nu putem garanta repararea acestuia, nu va trebui să suporți niciun fel de cost!
Situaţii, simptome frecvente: ecranul telefonului este spart, telefon a fost scăpat în apă sau alt lichid, au fost vărsate lichide pe telefonul mobil, telefonul pierde semanalul, bateria telefonului nu rezistă sau nu se încarcă, sistemul de operare sau programele nu funcționează corespunzător, tableta se blochează sau funcționează cu întârzieri.
Pentru evitarea costurilor inutile, poţi verifica câteva aspecte înainte de a apela la noi:
Probleme de încărcare:
- Verifică dacă priza de la care încarci telefonul e funcțională;
- Încearcă, dacă e posibil să încarci telefonul cu alt incărcător compatibil – poate fi încărcătorul defect.
Telefonul funcționează cu întârziere:
- Ai multe aplicaţii dechise? Peste 6-8 aplicaţii deschise telefonul este suprasolicitat şi încetinește – închide aplicațiile care nu sunt necesare.
Probleme de semnal:
- 1. Verifică dacă operatorul GSM are semnal în zonă la timpul respectiv
- 2. Încearcă cartela SIM în alt telefon, dacă ai posibiltatea – dacă problema persistă, probabil e din cauza cartelei SIM;
Anomalii de funcționare apărute din cauza setărilor nedorite:
- Salvează datele importante: contacte, imagini etc.
- Selectează opțiunea „Revenire la setările de fabrică”.
- După o actualizare la o versiune superioară de soft, se recomandă „Revenire la setările de fabrică”.
Dacă problema persistă, vino pentru reparaţie cu telefonul tău mobil la service-ul nostru. Poți vedea care sunt locațiile noastre din Cluj-Napoca, aici. Găsește informații cu privire la manoperă şi condiţiile de service, aici.
Nu uita să aduci și încărcătorul aparatului!
Reparaţia se efectuează doar cu acorul tău prealabil, după comunicarea preţului. La ridicarea produsului, te rugăm să prezinți contractul de comandă (documentul primit la predarea aparatului în service).